جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۸۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران اسامی 6 برگزیده دومین آزمون از سلسله مسابقات کتابخوانی هشت بهشت ویژه دانشجویان دانشگاه‌های تهران و البرز را اعلام کرد.
اعلام اسامی برگزیدگان دومین آزمون مسابقات کتابخوانی هشت بهشت
آزمون کتاب «جوان و انتخاب بزرگ» دومین مرحله از مجموعه مسابقات کتابخوانی هشت بهشت بود که در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برای دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران و البرز برگزار شد که با توجه به شمار شرکت‌کنندگان، ۶ برگزیده داشت.

«یاسر دکامی»، دانشجوی کارشناسی ارشد الکترونیک از دانشگاه شاهد با کسب 100 امتیاز، «امین یوسفی»، دانشجوی کارشناسی ارشد مطالعات منطقه از دانشگاه تهران با 95 امتیاز، «امین زین‌العابدین» دانشجوی دکتری عمران _ منابع آب از دانشگاه تهران با اخذ 95 امتیاز، «سام فلاحی» دانشجوی کارشناسی ارشد کامپیوتر از دانشگاه مالک اشتر با کسب 95 امتیاز، «رامین هاتفی اسکویی» دانشجوی کارشناسی ارشد میکروبیولوژی از دانشگاه شاهد  با 95 امتیاز و «الهام بنی‌حسن» دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی آموزشی از دانشگاه شهید بهشتی با کسب 95 امتیاز 6 منتخب این دوره از مسابقات شدند.

طبق اعلام قبلی مبلغ جایزه برای هر برنده 2 میلیون ریال است.

در قالب این طرح هر ماه یک کتاب و یک مسابقه برگزار و هر مسابقه 24 برگزیده خواهد داشت(به ازای هر 150 شرکت‌کننده 4 برگزیده). پس از برگزاری 8 مسابقه طی یکسال جایزه ویژه 8 بهشت به 8 برگزیده‌ای تعلق می‌گیرد که طی این مدت(8 دوره مسابقه)بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند.

براساس همین گزارش، عنوان کتاب منتخب برای سومین مرحله از مسابقات کتابخوانی هشت بهشت دانشجویان دانشگاه‌های تهران و البرز «بینوایان» است که آزمون آن در تاریخ جمعه  28 شهریورماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات کتابخوانی هشت بهشت یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت مسابقه کتابخوانی به نشانی bookrc.ir  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66490330 -021 تماس بگیرند.

منبع:ایلنا

نظر شما