شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۹۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
فیلم سینمایی «قاچاقچی» (THE MULE) با کارگردانی و بازی کلینت ایستوود چهارشنبه ۱۱ تیر ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای گلستان به نمایش در می‌آید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «قاچاقچی» (THE MULE) در ژانر جنایی، اجتماعی و دلهره‌آور محصول سال ۲۰۱۸ با کارگردانی و بازی کلینت ایستوود چهارشنبه ۱۱ تیر ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای گلستان به نمایش در می‌آید. 

در این فیلم منظور از Mule (عنوان فیلم) یک موجود بسیار خطرناک و قدرتمند و یک حمل‌کننده و انتقال‌دهنده مواد مخدر است؛ کسی که مواد مخدر را از مرزها عبور می‌دهد تا آن را به بازارهای بزرگ‌تر ببرد و به سود بیشتری دست یابد. در فیلم «قاچاقچی» مجرم اصلی که در مرکز داستان حضور دارد، یک باغبان ۸۰ ساله اهل شهر پئوریا در ایالت ایلینویز بنام ارل استون است.
 
کلینت ایستوود کارگردان، نیک شینک فیلمنامه نویس و کلینت ایستوود، بردلی کوپر، لورنز فیشبورن، مایکل پونا، دایان وست، اندی گارسیا، ایگنا سیر سریچیو، آلیسیون ایستوود و نایسا فارمیگا بازیگران این فیلم هستند.

فرهنگ‌سرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک قرار دارد و شماره تلفن  ۷۷۸۲۶۴۷۵ داخلی ۲۱۹ برای آگاهی بیشتر درباره این برنامه اعلام می‌شود.
نظر شما