پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۹۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
در فرهنگ‌سرای گلستان نمایش داده می‌شود
انیمیشن سینمایی «تور جهانی ترول‌ها» جمعه ۱۳ تیر ساعت ۱۸ با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن در فرهنگ‌سرای گلستان به نمایش در می‌آید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، انیمیشن سینمایی «تور جهانی ترول‌ها» جمعه ۱۳ تیر ساعت ۱۸ با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن در فرهنگ‌سرای گلستان به نمایش در می‌آید. در این انیمیشن، پاپی، برنچ و دوستانشان برای بازگرداندن نظم و اتحاد بین ترول ها به یک مأموریت هیجان‌انگیز به سرزمین‌های دیگر می‌روند.

انیمیشن کمدی «تور جهانی ترول‌ها» یک موزیکال-فانتزی با ماجراجویی‌های جالب محصول سال ۲۰۲۰ آمریکاست که توسط شرکت دریم ورکس با کارگردانی مشترک دیوید پی اسمیت و والت دورن ساخته شده و صدای بازیگرانی چون والت دورن، آنا کندریک، جاستین تیمبرلیک، جیمز کوردن، آزی آزبورن، ریچل بلوم و جرج کلینتون در آن شنیده می‌شود.

شهره روحی (مدیر دوبلاژ)، عباس چهاردهی (مترجم و ترانه‌سرا) و عرفان هنربخش تهیه‌کننده، عوامل دوبله فارسی این انیمیشن سینمایی هستند. 

برای تماشای رایگان این انیمیشن می‌توانید به فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۷۷۸۲۶۴۷۵ داخلی ۲۱۹ تماس بگیرید. 
نظر شما