جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۹۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
فرهنگ‌سرای اندیشه همزمان با آغاز دهه کرامت و سالروز میلاد امام رضا(ع)، کتاب‌های صوتی موسسه نوین کتاب گویا را با ۳۰ درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای اندیشه با همکاری موسسه نوین کتاب گویا اقدام به عرضه برخی از کتاب‌های صوتی این موسسه با تخفیف از ۸ تا ۱۴ تیرماه کرده است.

از جمله تازه‌های انتشارات نوین کتاب گویا می‌توان به کتاب‌های صوتی عاشقانه‌های عبید زاکانی با صدای آیدین آغداشلو، وداع با اسلحه نوشته ارنست همینگوی با صدای علی عسگری و سه گزارش کوتاه درباره نوید و نگار با صدای نیما رئیسی، هوتن شکیبا و سحر افشار اشاره کرد.

انتشارات نوین کتاب گویا همچنین در فهرست کتاب‌های صوتی خود در حوزه آثار ادبیات داخلی، خارجی و نمایشنامه نیز اقدام به انتشار کتاب‌های صوتی کرده است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب‌های صوتی می‌توانند با مراجعه به سایت نوین کتاب گویا به نشانی    www.novinketab.com کتاب مورد نظر را انتخاب کنند و با مراجعه به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای اندیشه به نشانی farhangsara.andishe با دریافت کد از ۳۰ درصد تخفیف خرید کتاب‌های صوتی برخوردار شوند. 
نظر شما