پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۹۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
همزمان با دهه کرامت ویژه‌برنامه «دختران آفتاب» با موضوع خوانش مجازی کتاب «دختر ماه» نوشته سارا عرفانی در خانه‌های فرهنگ و کودک مشارکتی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با دهه کرامت ویژه‌برنامه «دختران آفتاب» با موضوع خوانش مجازی کتاب «دختر ماه» نوشته سارا عرفانی در خانه‌های فرهنگ و کودک مشارکتی تهران برگزار می‌شود. 

در قالب این‌ ویژه‌برنامه بخش‌هایی از کتاب «دختر ماه» از سوی دختران نوجوان و جوان که مخاطب خانه‌های فرهنگ مشارکتی هستند، خوانده می‌شود و از خوانش کتاب فیلم‌های یک دقیقه‌ای برای انتشار در فضای مجازی تهیه خواهد شد.
 
همچنین در خانه‌های کودک مشارکتی بخش‌هایی از کتاب برای کودکان بلندخوانی می‌شود و فیلم‌های کوتاهی از خوانش این کتاب برای مخاطبان کودک و خردسال تهیه و در فضاهای مجازی متعلق به خانه‌های کودک مشارکتی منتشر خواهد شد.
 
امکان انتشار این برنامه فرهنگی در فضای مجازی برای بهره‌مندی مخاطبانی فراهم شده است که شرایط حضور در مراکز فرهنگی را به دلیل شیوع ویروس کرونا ندارند.
 
این برنامه با هدف تقویت روابط پرمهر دختران و والدین در قالب کتابخوانی مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مراکز مشارکتی سازمان فرهنگی هنری شهرداری و یا سایت mosharekat.farhangsara.ir مراجعه کنند. 

نظر شما