چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۹۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
تئاتر برادوی حداقل تا اخر سال میلادی بازگشایی نخواهد شد و بسیاری از نمایش‌ها قادر نخواهند بود تا اواخر زمستان و اوایل بهار دوباره به روی صحنه بروند.
مسئولان تئاتر برادوی آمریکا اعلام کردند که صاحبان سالن‌های اجرا و تهیه‌کنندگان، بهای بلیت‌های از پیش فروخته شده به مخاطبان از تاریخ سوم ژانویه را باز می‌گردانند و به سبب غیر قابل پیش‌بینی بودن شیوع ویروس کرونا نمی‌توان تاریخ دقیقی برای فعالیت مجدد نمایش‌ها مشخص کرد.

بر اساس بیانیه‌ای که تئاتر برادوی منتشر کرده است، نمایش‌ها از اوایل سال ۲۰۲۱ بار دیگر به روی صحنه می‌روند و موضوعی که هم اکنون در حال بررسی با دولت و مقامات درمانی است نحوه غربالگری، تست گرفتن، نظافت و ضدعفونی، رعایت پروتکل‌های پشت صحنه تئاتر و غیره است. 

نمایش‌های تئاتر برادوی از تاریخ ۱۲ مارس تعطیل شدند که طولانی‌ترین تعطیلی در تاریخ برادوی را رقم زده است. در آن زمان ۳۱ نمایش به روی صحنه می‌رفت. 

تئاتر یکی از دشوارترین صنایع برای بازگشایی است چرا که نمایش‌هایی که در برادوی به روی صحنه می‌روند معمولا مملو از تماشگران بویژه افراد سالمند و گردشگران است.

تئاتر برادوی به نمایش‌هایی گفته می‌شود که در یکی از ۴۰ سالن تئاتر حرفه‌ای با ۵۰۰ صندلی یا بیشتر منطقه تئاتری خیابان برادوی در منهتن نیویورک اجرا می‌شود و در کنار تئاتر «وست اِند» لندن از مهم‌ترین مراکز اجرای تئاتر در جهان محسوب می‌شود.
منبع: ایسنا
نظر شما