پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۰۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» دوشنبه ۱۶ تیر ماه در برنامه «نقد هفت» خانه فرهنگ سلام منطقه ۸ به نمایش در می‌آید و نقد می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده دوشنبه ۱۶ تیر ماه ساعت ۱۷ در برنامه «نقد هفت» خانه فرهنگ سلام منطقه ۸ به نمایش در می‌آید و نقد می‌شود. 

این فیلم محصول سال ۱۳۹۵ است و در خلاصه داستان آن آمده است: شیرین که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می‌شود، به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آنهاست اما موفق نمی‌شود و تلاش او برای رهایی از این بحران او را با چالش جدیدی روبه‌رو می‌کند.

پوران درخشنده کارگردان و تهیه‌کننده و فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، حسام نواب صفوی، هوشنگ توکلی و آزیتا حاجیان بازیگران «زیر سقف دودی» هستند.

خانه فرهنگ سلام در فصل تابستان با برنامه «نقد هفت» با هدف نمایش فیلم‌های مطرح ایرانی و خارجی و نقد محتوا، تکنیک‌ها، جلوه‌های ویژه، درک عناصر و مفاهیم شناختی فیلم و پیام‌های مثبت نهفته در داستان فیلم دوشنبه‌ها در این خانه فرهنگ میزبان شهروندان است.

علاقه‌مندان برای تماشای فیلم می‌توانند به نشانی نارمک، خیابان جانبازان، دردشت، نبش کوچه اکبری مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۹۱۶۰۲۰ تماس بگیرند. 

نظر شما