پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۱۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
انتشارات نیستان همزمان با روز قلم شبکه مجازی مولفان و مخاطبان کتاب را به منظور ایجاد بستر مناسب ترویج کتاب برای همه ذینفعان و علاقمندان به کتاب راه­ اندازی می کند.

راه‌اندازی شبکه مولفان و مخاطبان کتاب نیستانانتشارات نیستان همزمان با روز قلم شبکه مجازی مولفان و مخاطبان کتاب را به منظور ایجاد بستر مناسب ترویج کتاب برای همه ذینفعان و علاقه‌مندان به کتاب راه­ اندازی می‌کند.

انتشارات نیستان بیان داشت باید همه ما تلاش کنیم که با هم افزایی بین ناشر، مولف و علاقه‌مندان به کتاب بیش از پیش کتاب را به جامعه معرفی و عرضه کرده چرا که توان تک تک ما در مقابله با بستر­های جایگزین کتاب در فضای مجازی بسیار ضعیف و محدود  است.

از این رو انتشارات کتاب نیستان با همکاری کتاب پلاس، بستری را برای مولفان فراهم کرده است که در آن مولف می‌تواند به صورت مستقل پویش‌های مطالعاتی، مسابقات کتابخوانی و جشنواره‌های فرهنگی مبتنی بر کتاب‌های تالیفی خود را  در قالب باشگاه‌های کتابخوانی برگزار کند و رویدادهای کتابی خود را اطلاع‌رسانی کند.

در این شبکه مولف با ایجاد یک یا چند باشگاه کتابخوانی می‌تواند مخاطبان خود را تشویق به فعالیت‌های فرهنگی مبتنی بر کتاب کند و علاوه بر رصد فعالیت‌های آنان از تسهیلات و خدمات باشگاه بهره‌مند شوند.

مولفان در این شبکه بستری کاملا رایگان برای انجام فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی را در اختیار دارند که امیدواریم بتواند فصل جدیدی از همکاری بین ناشر و مولف پس از تالیف را پیش روی ما برای ارایه خدمات پس از فروش کتاب باز کند.

در فاز بعدی در این شبکه مروجان کتاب نیز می‌­توانند از خدمات ترویجی کتاب­‌های نیستان بهره­‌مند شوند.

نظر شما