پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۲۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
در بیانیه ستاد مردمی عفاف و حجاب آمده است: بر همگان مبرهن است که امروزه نوک پیکان جنگ نرم به سوی تزلزل خانواده‌های ایرانی به وسیله حذف حجاب اسلامی و در پی آن شیوع بی بندوباری است.
نوک پیکان جنگ نرم به سوی تزلزل خانواده‌های ایرانی با حذف حجاب اسلامی است
در بیانیه ستاد مردمی عفاف و حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب آمده است: «حجاب، حقیقتی است که به تنهایی حریف تمام شجاعت فرهنگ غربی است؛ حجاب وقار است، متانت است، ارزشگذاری زن است، سنگین شدن کفه آبرو و احترام اوست؛ این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسأله حجاب تشکر کرد، این جزو نعمت‌های الهی است». مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله) با هدف ارتقای جایگاه زنان مسلمان و ایجاد شرایط مساعد برای او حجاب را واجب گردانید تا وی بتواند با آرامش و در کمال امنیت در اجتماع نقش آفرینی کرده و در عین حال خدشه‌ای به وظایف مادری و همسری وی وارد نگردد. این در حالی است که شاهدیم رسانه‌های بیگانه و معاند نظام، دائم در حال تلقین شرایط وخیم بانوان مسلمان ایرانی هستند که؛ چه نشسته‌اید بانوی محجبه در ایران دچار ناکارآمدی و موانع متعدد می باشد. اما با رصدی جزئی در احوالات زن غربی به خوبی سردرگمی، بی هویتی، بی پناهی و عدم امنیت را برای ایشان لمس نموده و فریاد کمک خواهی زنان مظلوم و قربانی سیاست‌های سرمایه‌داری غرب بلند شده است.

در این بیانیه آمده است: بر همگان مبرهن است که امروزه نوک پیکان جنگ نرم به سوی تزلزل خانواده‌های ایرانی به وسیله حذف حجاب اسلامی و در پی آن شیوع بی بندوباری می‌باشد، به طوریکه به اذعان خارج نشینان معاند نظام، با حذف حجاب و از بین بردن عفاف زن ایرانی، دیواره های مستحکم ورود به ایران اسلامی فروریخته و نفوذ در همه ابعاد کشور ایران منوط به زدن حجاب و عفاف زنان و مردان مسلمان ایرانی است. تلاش آنها بر این است که در سیاستگذاری‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، اموری را ارزشمند و نیازهایی را واقعی جلوه دهند که الزاما از نیاز واقعی حکایت نمی‌کنند و این گونه است که متاسفانه شاهدیم نیازهای کاذب به دغدغه اجتماعی و در نهایت مطالبه در برنامه‌ریزی‌های کلان در ابعاد فرهنگی تبدیل شده است.

در این میان لازم است تا مسؤولین و تصمیم‌گیران در حوزه‌های فرهنگی با بهره‌گیری از بصیرت و شناخت کامل از جریانات نفوذ در مسائل فرهنگی به خصوص عفاف و حجاب در کشور از پرداختن به موضوعات حاشیه‌ساز و مورد خوشایند معاندین و دشمنان ایران اسلامی پرهیز نموده و در سیاستگذاری‌های فرهنگی به جای پرداختن به اسناد بین‌المللی، با بهره‌گیری از اسناد بالادستی راه‌های نفوذ را مسدود نمایند.

ما زنان تمدن ساز ایران اسلامی، خواهان دخالت و نظارت سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه در روند فرهنگی جامعه به منظور رسیدن به شرایط مطلوب هستیم و انتظار داریم، همانگونه که شناسایی و برخورد با مفاسد اقتصادی در سطح کلان جامعه مورد توجه قرار گرفته است، همانطور نیز شاهد برخورد روشن، صریح و قانونی با مفسدان حوزه‌های فرهنگی و اعتقادی مردم بوده و مسؤولین بدانند که آسیب‌های وارده از انحرافات فرهنگی در جامعه کم از آسیب‌های اقتصادی نیست و چه بسا در بسیاری موارد زیربنای شکل‌گیری آسیب‌های کلان‌تر می‌باشد.

در این بیانیه تأکید شده است: امروز وظیفه تمام مسؤولان است تا با اقدامات خویش مانع از گسترش فحشا در کشور و وخیم تر شدن اوضاع شوند. بی شک اگر جوانان ما با جریان نفوذ در حوزه حیا و عفت آشنا شوند، می توانیم به سهولت این تهدید را رفع کنیم و شاخص حجاب در جامعه اسلامی را ارتقاء دهیم.

همچنین مصرانه از دستگاه‌های متولی عفاف و حجاب می‌خواهیم؛ جهت شناساندن عمق و محتوای حجاب و عفاف، برنامه‌ریزی و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر نام و عنوانی جلوگیری نمایند تا جوانان پاک انقلابی بتوانند در کمال آرامش روحی و جسمی، اجتماع را به محیط مناسبی برای کار و تلاش، تبدیل و سلامت روانی و اخلاقی جامعه را تضمین نمایند.

ما زنان تمدن‌ساز ایران اسلامی، از زنان و دختران آزاداندیش این مرز و بوم می خواهیم؛ برای خنثی نمودن توطئه‌های فرهنگی دشمن، با تداوم رعایت پوشش عفیفانه دختر مسلمان ایرانی، بار دیگر الگویی بی‌بدیل از هویت ملی و دینی خود را به جهان تشنه معنویت هدیه نماید.

نظر شما