پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۲۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
همزمان با هفته عفاف و حجاب، فرهنگ‌سرای گلستان دو پادکست شامل بیانات مقام معظم رهبری با دو موضوع «حجاب با استناد به آیات الهی» و «بی‌حجابی حربه‌ای برای دشمنان انقلاب» تولید و منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با هفته عفاف و حجاب، فرهنگ‌سرای گلستان دو پادکست شامل بیانات مقام معظم رهبری با دو موضوع «حجاب با استناد به آیات الهی» و «بی‌حجابی حربه‌ای برای دشمنان انقلاب» تولید و منتشر کرد. این دو محصول مجازی با هدف شناخت بانوان از آثار حجاب در ابعاد گوناگون فردی و اجتماعی، معرفی حجاب به عنوان مایه تشخص و آزادی زنان، امنیت زنان با حجاب و عفاف در عرصه‌های اجتماعی و حضوری پایدار و با وقار و آثار حجاب در امنیت خانواده، شغل و جامعه تولید شده است. 

بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص سوءاستفاده دشمنان انقلاب از حس غضب، شهوت، قدرت‌طلبی و علاقه زنان و دختران به خودنمایی و جلوه فروشی به آخرت جاویدان برای اهل تقوا اشاره دارد و ایشان پایبندی به حفظ عفاف و حجاب دختران و بانوان کشور را بسیار مهم می‌دانند. 

فرهنگ‌سرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع شده و شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود. 

این دو محصول مجازی با موضوع عفاف و حجاب را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. 


نظر شما