پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۲۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
در دومین تولید «رصد» از سوی فرهنگ‌سرای امام(ره):
موشن گرافی «امام استکبار ستیز» با بیانات رهبر انقلاب از سوی فرهنگ‌سرای امام (ره) تولید و در فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مجموعه موشن‌ گرافی‌های «رصد» براساس نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری تولید می‌شود. دومین  اثر با عنوان « امام استکبار ستیز » به بیانات امام در صبح ۳۱ فروردین ۱۳۶۰، ۱۵جمادی الثانی ۱۴۰۱ در حسینیه جماران با محوریت «خودباوری و رهایی از وابستگی‌ها» با حضور  پرسنل صنایع نظامی کشور، اعضای مکتب الزهرای یزد اختصاص  دارد.

در این اثر امام با اشاره به اینکه هرکاری را که انسان باورش این است که ضعیف است نسبت به آن کار، نمی‌تواند آن کار را انجام بدهد می‌فرمایند:  هر کشوری که اعتقادش این باشد که نمی‌تواند خودش صنعتی را ایجاد کند این ملت محکوم به این‌ است که تا آخر نتواند و این اساس نقشه‌هایی بوده است که برای ملل ضعیف دنیا قدرت‌های بزرگ کشیده‌اند و قلمفرسایانی که در راه آنها قلمفرسایی می‌کردند و غرب‌زدگانی که وابسته به آنها بودند، این مطلب را به طور وسیع تبلیغ کردند، به طوری که این ممالک باورشان آمده بود که هیچ کاری از آنها ساخته نیست.
 
ایشان تصریح کرده‌اند: هیچ امری از امور کشوری و لشکری و صنعت و سایر اموری که در تمدن بشر دخالت دارد از عهده اینها ساخته نیست و باید از غرب و از قدرت‌های بزرگ اینها تبعیت کنند، لشکرشان مستشار لازم دارد و کشورشان مدبّر. این باور مادامی که در کشورهای جهان و کشورهای مستضعف هست، برای خاطر همین باور تا آخر مبتلا و وابسته هستند.

رصد بنا به تحولات، وقایع روز و مناسبت‌ها از سوی فرهنگ‌سرای امام(ره) تولید می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این نماهنگ را در ادامه مشاهده کنند.


نظر شما