چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۲۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
به مناسبت هفته حجاب و عفاف انجام می‌شود
رییس فرهنگ‌سرای خاتم(ص) از تولید و انتشار ۲۱ فتوکلیپ و محصول چند رسانه‌ای از سوی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با عنوان «حجاب، ارزش و خانواده» به مناسبت هفته حجاب و عفاف خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سیداحمد موسوی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و رییس فرهنگ‌سرای خاتم(ص) گفت: محصولات چند رسانه‌ای هفته حجاب و عفاف در قالب فتوکلیپ، ویدیو کلیپ، اینفوگرافی، پادکست، موشن گرافی و پوستر تهیه شده و از ۲۱ تا ۲۷ تیر از طریق فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی گفت: این بسته فرهنگی به همت فرهنگ‌سرای خاتم(ص)، خانه فرهنگ امام علی(ع)، خانه فرهنگ رشد و کتابخانه‌های استاد حکیمی، شهدای محله بهداشت، بوستان نرگس، فجر، قائم(عج) و ۱۵ خرداد تهیه شده و در اینستاگرام فرهنگ‌سرای خاتم(ص) به آدرس farhangsara_khatam و دیگر کانال‌های مجازی منتشر می‌شود.

مدیرمراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ درباره تولید و انتشار ویدئو کلیپ‌ها و فتو کلیپ‌های هفته حجاب و عفاف گفت: فتو کلیپ‌های دشمنی غرب با حجاب، نمایشگاه مجازی نگین عفاف، بازخوانی و نشر وصیتنامه شهدا درباره حجاب، و ویدیو کلیپ‌های حجاب فاطمی، چارقد، ریحانه، حجاب در روایات، بانوی ایرانی و عصمت فاطمی محصولات متنوع فرهنگی و ترویجی است که به مناسبت هفته حجاب و عفاف به مخاطبان عرضه می‌شود.

موسوی درباره سایر محصولات بسته فرهنگی عفاف و حجاب گفت: پادکست شبیه زهرا(س) شامل شعر خوانی کودکان در مورد حجاب، پوستر سفیر حجاب، اینفو گرافی‌های حجاب برتر، جملات ناب، معرفی کتاب، یک کلام صد پند، آشنایی کودکان با حجاب، آزادی زن، آینه بی غبار، و موشن گرافی‌های وارث دماوند، عطر خصوصی من و هدیه آسمانی از دیگر محصولاتی است که با موضوعات متنوع و مضامین آموزشی و دینی تهیه شده و به مناسبت هفته عفاف و حجاب در دسترس کاربران فضای مجازی قرار می‌گیرد.

فرهنگ‌سرای خاتم(ص) و مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ به نشانی بزرگراه آیت‌الله سعیدی، شهرک ولیعصر(عج)، خیابان پژاند، بوستان لواسانی، میزبان شهروندان است و علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های این مراکز می‌توانند با شماره‌های 660207064و660207065 تماس بگیرند.


نظر شما