شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۳۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
به منظور نشر و ترویج فرهنگ کتابخوانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، کتابخانه دکتر حسابی دوشنبه‌های هر هفته با معرفی یک کتاب برتر و پرمخاطب به دیدار مخاطبان خود می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه «دوشنبه‌های کتاب» به صورت هفتگی با معرفی یک اثر در حوزه‌های ادبیات، رمان و داستان، اجتماعی و خانوادگی، مذهبی، دفاع مقدس و... میزبان کتاب دوستان در فضای مجازی خواهد بود.

علاوه بر معرفی کلی کتاب به شرح مختصری از محتوای اثر، نویسنده، تیراژ، ژانر اثر، سال انتشار و ... نیز در متن توضیحی پرداخته می‌شود تا علاقه‌مندان ضمن آشنایی با عنوان کتاب در جریان اطلاعات اولیه اثر مورد نظر قرار بگیرند.  

دوستداران کتاب و کتابخوانی می‌توانند دوشنبه‌های هرهفته با مراجعه به آدرس اینستاگرامی  @lbhesabi با یک کتاب جدید آشنا شوند . ضمنا ارایه نظرات و پیشنهادات سازنده بازدید کنندگان موجب رونق و پربار ترشدن این برنامه خواهد شد.

دوشنبه‌های کتاب این هفته با معرفی «من و کتاب» اثر سید علی خامنه‌ای از انتشارات سوره است.

«من و کتاب» مجموعه سخنان و نوشته‌های رهبر معظم انقلاب درباره کتاب‌های دفاع مقدس است. این کتاب از ۶ فصل با عناوین؛ اهمیت کتاب و کتاب خوانی، من و کتاب، نقد وضع موجود، چه باید کرد؟، دست نوشته‌ها و دست خط‌ها تشکیل شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کتابخانه دکتر حسابی واقع در خیابان ابوذر- خیابان شهید قفیلی – خیابان دکتر حسابی مراجعه کنند و با شماره های 55754342 -55754341 تماس بگیرند.

نظر شما