سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۳۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
سرپرست دانشکده هنر دانشگاه سوره و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نشستی درباره زمینه‌های همکاری بین دانشگاه سوره و سازمان فرهنگی هنری گفت‌وگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کاظم نظری سرپرست دانشکده هنر، مهران هوشیار معاون دانشجویی و فرهنگی و سید امین موسوی مدیر دفتر ریاست، روابط عمومی و امور هیئت‌های دانشگاه سوره با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با علیرضا زندوکیلی معاون هنری این سازمان دیدار و گفت‌وگو کردند. 

در ابتدای این نشست مسئولان دانشکده هنر دانشگاه سوره خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه ارائه دادند. در کنار آموزش دانشجویان، برگزاری ۸ دوره جشنواره فرهنگی هنری به صورت حرفه‌ای از فعالیت‌های مؤثر این دانشگاه عنوان شد. جشنواره «همدلی مؤمنانه» نیز بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص بحران ویروس کرونا شکل گرفته بود. از معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری نیز دعوت شد تا در کنار نهادهای مختلفی که در این جشنواره شرکت دارند، در جهت انتقال تجربه با استفاده از ظرفیت‌های سازمان فرهنگی هنری همکاری لازم صورت پذیرد. از گنجینه‌های مهم دانشگاه سوره پایان‌نامه‌ها و بالغ بر ۳۰۰ اثر هنری دانشجویان عنوان شد که می‌شود از آنها هم به صورت معنوی و هم به صورت مادی از طریق برگزاری نمایشگاه در نگارخانه‌ها و موزه‌های سازمان فرهنگی هنری بهره برد.

در ادامه علیرضا زند وکیلی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری نیز ضمن معرفی فعالیت‌های این سازمان به ویژه در بخش هنر، این سازمان را در زمینه اجرای رویدادهای فرهنگی هنری جزء قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین نهادهای فرهنگی کشور و سازمانی بی‌بدیل دانست. 

زند وکیلی بر ضرورت حضور قشر دانشگاهی و فرهیخته در فعالیت‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ظرفیت سخت‌افزاری و منابع انسانی غنی و خوبی دارد که می‌تواند با دانشگاه سوره از حیث علمی و استفاده از نیروهای جوان همکاری خوبی داشته باشد. 

وی درباره استفاده از امکانات و پتانسیل سازمان فرهنگی هنری برای برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی هنری قول مساعد داد و گفت: دانشگاه سوره نیروهای متخصص، زبده و برجسته‌ای دارد و با استفاده از این ظرفیت می‌توان همکاری فرهنگی هنری گسترده‌ای ایجاد کرد.  

در پایان مقرر شد پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دانشگاه سوره تنظیم شود تا در جلسات بعدی به امضای رییس سازمان فرهنگی هنری و رییس دانشگاه سوره برسد. 

نظر شما