شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۴۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
مسابقه شعر و داستان کوتاه «تحریر خیال» به همت خانه فرهنگ سلام از عید قربان تا غدیر با شعار «امید و همدلی تا شکست کرونا» برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مسابقه شعر و داستان کوتاه «تحریر خیال» به همت خانه فرهنگ سلام منطقه ۸ از عید قربان تا غدیر با شعار «امید و همدلی تا شکست کرونا» برگزار می‌شود. ایثارگری پرستاران و پزشکان، حماسه غدیر و ولایت امام علی(ع) و عید قربان و سربلندی حضرت ابراهیم در آزمون الهی موضوعات این مسابقه هستند. 
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۶ مرداد مهلت دارند یک داستان کوتاه بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه و حداکثر سه شعر نو یا کلاسیک به صورت مجزا در فایل Word  با فونت B Nazanin  به نشانی الکترونیکی kh.f.salam@gmail.com  یا به شماره واتساپ ۹۰۳۱۲۷۷۹۳۲ ارسال کنند.

صغری دلداده بارانی نویسنده، دبیر هنری این مسابقه است و منیژه آرمین، عارفه روئین و علی الله سلیمی داوران بخش داستان و عمران حیدری آریا، کمال پیری آذر و اسماعیل دادرس داوران بخش شعر خواهند بود. 
 
در این مسابقه در هر بخش سه منتخب و در مجموع ۶ نفر توسط هیئت داوران برگزیده می‌شوند.

دبیرخانه این مسابقه در خانه فرهنگ سلام به نشانی نارمک، خیابان جانبازان، دردشت، نبش کوچه اکبری قرار دارد و شماره ۷۷۹۰۱۷۲۹ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.

مطالب مرتبط
نظر شما