سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۶۰۸
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
نگارخانه مجازی «رسانگار» فرهنگ‌سرای رسانه، از چهارم مرداد به صورت رسمی فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نگارخانه مجازی «رسانگار» با هدف ارتقای سطح ذائقه بصری عموم مردم، حمایت از استادان و هنرمندان کشور و فراهم کردن بستری مناسب برای معرفی و تشویق هنرمندان جوان در تهران، شهرستان‌ها و روستاهای ایران، به خصوص با شرایط به وجود آمده بعد از شیوع ویروس کرونا، راه‌اندازی می‌شود.

این نگارخانه به علت عدم وجود فضای فیزیکی مناسب برای نگارخانه و نیز دسترسی آسان اقشار مردم به آثار هنرمندان، فعالیت خود را به صورت مجازی آغاز می‌کند.

نگارخانه مجازی «رسانگار» به عنوان یک قدم مؤثر فرهنگی رسانه‌ای در فرهنگ‌سرای رسانه و با هدف پیشتازی در راه‌اندازی یک سایتِ هنریِ مجازی و نیز به منظور هماهنگی با وضع موجود جامعه و نیاز مردم به دسترسی به محصولات هنری و فرهنگی از طریق رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی تأسیس شده است و انتظار می‌رود با راه‌اندازی این گالری مجازی، گامی مؤثر در رونق اقتصاد هنر کشور برداشته شود.

نگارخانه «رسانگار» روز چهارم مرداد ماه با نمایشگاه «از دید من»، آثار نقاشی منصوره ولیخان استاد دانشگاه و از هنرمندان کشورمان افتتاح می‌شود. این نمایشگاه‌ها به صورت فصلی برگزار خواهد شد و در تمام طول سال، ارائه آثار ادامه دارد.

هنردوستان می‌توانند از طریق صفحه نگارخانه مجازی «رسانگار» در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی FarhangsaraResaneh فعالیت‌های این نگارخانه را دنبال کنند و یا از نمایشگاه‌های این گالری در سایت فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی resaneh.farhangsara.ir دیدن کنند.  
نظر شما