پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۶۰۹
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از وقوع بیش از ۵۳۰ هزار واقعه ازدواج و بیش از ۱۷۴ هزار واقعه طلاق در سال ۹۸ خبر داد.
وقوع ۵۳۰ هزار ازدواج در سال گذشته
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اعظم کریمی در نشست هفته ازدواج با اشاره به برخی از برنامه‌های معاونت جوانان در هفته ازدواج گفت: همزمان با این هفته جشنواره فیلم کوتاه زندگی با معرفی آثار منتخب فیلم سازان جوان انجام می‌شود.


وی ادامه داد: از دیگر برنامههایی که با مشارکت جوانان، استان‌ها و سمن‌ها برگزار می‌شود، برگزاری کمپین مشاوره رایگان است که برای این منظور ۳۵۰ مرکز تخصصی به ارائه مشاوره رایگان به جوانانی که در آستانه ازدواج یا در ۵ سال اول زندگی هستند، می‌پردازند.


کریمی با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به سایت وزارت ورزش و جوانان به تفکیک استان‌ها به آدرس و سایت این مراکز دسترسی پیدا می‌کنند، گفت: همچنین طی فراخوانی جزئیات این مراکز به اطلاع جوانان رسیده است.


وی با تاکید بر اینکه فرهنگ مشاوره باید نهادینه شود، تصریح کرد: این کار به انتخاب آگاهانه کمک و از طلاق پیشگیری می‌کند.


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه به پویش تبلیغاتی ازدواج از طریق بازی‌های رایانه‌ای پرطرفدار ایرانی پرداخت و گفت: تولیدات این پویش به آموزش مهارت‌های زندگی به جوانان می‌پردازد و این بار تولیدات به زبان ساده مابین بازیهای پرطرفدار پخش می‌شود و پیش بینی می‌کنیم چند میلیون بازدید کننده داشته باشد.
منبع: ایسنا
نظر شما