پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۶۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
نماهنگ «نعمت ازدواج» شامل برگزیده فرمایشات حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای به مناسبت یکم ذی‌حجه؛ روز ازدواج توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سیزدهمین ویدیوکلیپ مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» با عنوان «نعمت ازدواج» که به طرح دیدگاه‌های رهبر حکیم انقلاب درباره اهمیت ازدواج و خانواده پرداخته، توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا تولید و منتشر شد.

لزوم تسهیل ازدواج جوان‌ها، ضرورت فرهنگ‌سازی برای ایجاد انگیزه برای ازدواج، وعده الهی برای غنی شدن افراد پس از ازدواج، ازدواج موجب گشایش معیشت، خانواده، سنت الهی، نفی ازدواج سیاه که آن را ازدواج سفید تبلیغ می‌کنند، برنامه یکصد ساله صهیونیست‌ها برای از بین بردن بنیان خانواده و رفتار شهدا در گزینش همسر، از جمله مواردی است که دراین نماهنگ بازخوانی شده است.

مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای دانلود ویدیو به آپارات فرهنگ‌سرای ابن‌سینا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88366366 تماس بگیرند.



مطالب مرتبط
نظر شما