جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۶۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
فرهنگ‌سرای اندیشه به صورت مجازی برگزار می‌کند
فرهنگ‌سرای اندیشه نشست‌های «رهیافت» را با پرداختن به چالش‌های جامعه در مواجهه با بیماری کرونا و ارائه راهکار از منظر فرهنگ، به صورت مجازی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای اندیشه نشست‌های «رهیافت» را با پرداختن به چالش‌های جامعه در مواجهه با بیماری کرونا و ارائه راهکار از منظر فرهنگ، به صورت مجازی برگزار می‌کند. در این نشست‌ها تلاش می‌شود پل ارتباطی بین فرهنگ و مسائل اجتماعی برقرار شود تا از این طریق به بسیاری از مشکلات پاسخی دقیق ارائه شود.

در نشست‌های «رهیافت» با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران فرهنگی و اجتماعی، مسائل اجتماعی دوران کرونا از منظر فرهنگ بررسی می‌شود و  در نهایت راهکارهایی مناسب پیش پای مسئولان و مردم قرار خواهد گرفت. 

اولین قسمت از این برنامه روز یکشنبه پنجم مردادماه ساعت ۱۹ با حضور علی نوری عضو انجمن جامعه‌شناسی ایران و مجید فاطمی‌خصال آسیب‌شناس اجتماعی به عنوان کارشناس و معصومه دلسوز به عنوان مجری به صورت لایو از صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای اندیشه به نشانی farhangsara.andishe پخش می‌شود.

«رهیافت» ویژه‌برنامه تولیدی جدید فرهنگ‌سرای اندیشه است که هر هفته به بررسی موضوعات مختلف روز اجتماعی و فرهنگی کشور و تاثیرات آن می‌پردازد.

نظر شما