پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۶۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
سعید سعدی تهیه‌کننده تلویزیون از آماده پخش شدن مجموعه «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر و نیز پیوستن بازیگران جدید به سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور خبر داد.
تلاش برای رساندن «نجلا» به اربعین۹۹/ «پس از آزادی» آماده پخش استسعید سعدی تهیه‌کننده سریال «نجلا» که این روزها در بوستان ولایت و با حضور بازیگران اصلی در حال تصویربرداری است در گفتگویی بیان کرد: سریال به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور تولید خود را در بوستان ولایت که لوکیشن اصلی سریال است پشت سر می‌گذراند تا برای پخش آماده شود و هفته آینده قرار است بازیگران جدیدی به گروه اضافه شوند.

وی درباره اینکه با توجه به کرونا و شرایطی که گروه‌های فیلمسازی و سریال سازی دارند امکان رسیدن به محرم و صفر ممکن است یا خیر بیان کرد: در حال حاضر تمام هم و غم ما این است که پخش سریال به اربعین امسال برسد و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.

سعدی درباره ادامه تصویربرداری این سریال در لوکیشن‌های دیگر اظهار کرد: فعلاً تا یک هفته یا ۱۰ روز آینده در همین لوکیشن تصویربرداری ادامه دارد و بعد از آن احتمالاً به لوکیشن‌های دیگری می‌روند.

این تهیه‌کننده همچنین با اشاره به پخش سریال دیگر خود گفت: سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر آماده پخش است اما شبکه یک سیما باید اعلام کند که چه زمانی این سریال در کنداکتور قرار خواهد گرفت.

سریال «نجلا» در ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما در ایام اربعین حسینی آماده خواهد شد.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.
نظر شما