شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۶۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸
بسته فرهنگی «پیوند آسمانی» ویژه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، بسته فرهنگی «پیوند آسمانی» ویژه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ تولید و منتشر شد. این بسته شامل پادکست‌هایی با محتوای ترویج ازدواج آسان بر مبنای آموزه‌های دین اسلام و تبیین سیره اهل بیت(ع) بود که در شبکه‌های اجتماعی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

پادکست «ازدواج آسان» و «شکرانه» شامل گزیده بیانات مقام معظم رهبری درباره ازدواج در اسلام، خوانش شعر با موضوع ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، پوستر «تلاقی نور»، نقاشی گرافی «وصل آسمانی»، «بانوی آب و آیینه»، «الگوی برتر ازدواج»، داستان «پیوند آسمانی»، کلیپ «پیوند آسمانی»، اینفوگرافی «وصل آسمانی»، «روایت بهترین وصل» و «ماه و مهر»، ۱۲ محصول چندرسانه‌ای است که تولید و در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای خاتم(ص) به نشانی farhangsara_khatam  و دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

فرهنگ‌سرای خاتم(ص) در بزرگراه آیت‌الله سعیدی، شهرک ولی‌عصر(عج)، خیابان پژاند، بوستان لواسانی واقع شده و برای اطلاع از برنامه‌های این مرکز می‌توانید با شماره‌های ۶۶۰۲۰۷۰۶۴ و ۶۶۰۲۰۷۰۶۵ تماس بگیرید. 
برچسب ها: پیوند آسمانی
نظر شما