جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۷۷۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
در اجرای بخش نیمروزی جمعه‌ها
رسول نجفیان به تازگی به جمع گویندگان رادیو پیام اضافه شده است و بخش نیمروزی جمعه های این شبکه را اجرا می کند.
رسول نجفیان گوینده رادیو پیام شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رسول نجفیان بازیگر، مجری، نویسنده، نوازنده و خواننده ترانه «رسم زمونه» از دهم مردادماه گوینده بخش نیمروزی رادیو پیام در روزهای جمعه خواهد بود.
بخش نیمروزی رادیو پیام از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر طول می کشد و شامل پخش متون ادبی، اطلاع رسانی، قطعات موسیقایی و خبر خواهد شد.
رسول نجفیان متولد ۱۳۳۰ در تهران دارای مدرک کارشناسی روان شناسی از بخش علوم تربیتی مدرسه عالی پارس سابق در سال ۱۳۵۶ است. وی در تئاتر نیز حضوری فعال دارد و تاکنون نمایش‌های رستم و سهراب و بیژن و منیژه را کارگردانی کرده است. نجفیان بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۸ و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با فیلم «صف» ساخته علی‌اصغر عسگریان آغاز کرد.
شبکه رادیویی پیام یکی از شبکه های پرشنونده است که سابقه فعالیت آن به ۲۶ سال می رسد. از جمله رویکردهای رادیو پیام بهره گیری از هنرمندان پیشکسوت و اهالی رادیو بوده است. منوچهر والی زاده، محمد صالح علا، داوود نماینده، مسعود فروتن و علیرضا غفاری از دیگر مجریان بخش های مختلف رادیو پیام هستند.
مخاطبان رادیو پیام از طریق درگاه های ارتباطی این شبکه می توانند ضمن تعامل با برنامه ها، نظرات و پیشنهادات خود را در میان بگذارند
نظر شما