پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۸۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
آیین افتتاحیه مرحله نهایی سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور، ظهر امروز به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
آیین افتتاحیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی امروز از شبکه قرآن و شاد پخش می‌شودبه گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر؛ آیین افتتاحیه مرحله نهایی سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور، ظهر امروز به صورت آنلاین از کانال قرآن، عترت و نماز در شبکه "شاد" و همچنین از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گویی گفت: آیین افتتاحیه مسابقات نهایی در سال‌های گذشته در مشهد مقدس و در جوار حرم علی ابن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران این مسابقات در بستر فضای مجازی و شبکه "شاد" وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم ظهر امروز هشتم مردادماه ساعت 12 با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش آغاز خواهد شد و به‌صورت آنلاین از کانال قرآن، عترت و نماز در شبکه "شاد" و همچنین از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. قرار است اسامی برگزیدگان و راه‌یافتگان به مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در این مراسم اعلام شود.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از ورود به شبکه شاد به کانال قرآن، عترت و نماز به نشانی parvareshi1@ مراجعه کنند.
 
 

منبع: تسنیم
نظر شما