شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۸۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
گالری شیث یک نمایشگاه گروهی برای تقدیر از کادر درمان برگزار می‌کند.
نگارخانه‌ شیث نمایشگاه گروهی "پرستار" را برگزار می‌کند. فراخوان این نمایشگاه گروهی نقاشی با موضوع "تلاش جامعه پزشکی در راه مبارزه با ویروس کرونا" اعلام شده است و هنرمندان می‌توانند با تکنیک‌های مختلف به خلق آثاری با این موضوع بپردازند.

این نمایشگاه برای قدردانی از جامعه‌ پزشکی در شهریورماه برگزار می‌شود. آخرین مهلت ارسال آثار ۲۱ مردادماه ۱۳۹۹ است و علاقه‌مندان می‌توانند فایل آثار را از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۴۳۱۹۳۹۱ ارسال کنند.

شیث یحیایی، مدیر گالری شیث درباره شکل‌گیری این نمایشگاه گفت: از زمان شروع قرنطینه طرحی به ذهنم رسید که جشنواره‌ای مرتبط با شرایط فعلی برگزار کنیم. فصل ششم کتاب قانون ابن‌سینا در رابطه با هنر است و با توجه به اینکه در دنیای امروز هم موضوعی با عنوان هنر درمانی وجود دارد، احساس کردم به خوبی می‌توان روی این موضوع کار کرد. این جشنواره بر مبنای عشق، هنر و ایمان می‌تواند اقدامی برای تقدیر و تشکر از کادر درمانی کشور باشد که در خط مقدم بحران کنونی تلاش می‌کنند.

مدیر گالری شیث افزود: روز اول شهریور سالروز تولد ابوعلی سینا و روز پزشک و ۵ شهریور نیز زادروز زکریای رازی است. به همین دلیل فکر می‌کنم زمان خوبی برای برگزاری چنین رویدادی است. این حداقل کاری است که می‌توانیم برای قدردانی از کادر درمان انجام دهیم.


نظر شما