جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۸۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور گفت: به منظور آشنایی و ترویج نوجوانان و جوانان با سبک زندگی اسلامی ایرانی استودیو مجازی «لحظه‌های زندگی» در گلستان راه‌اندازی می‌شود.
ترویج سبک زندگی اسلامی با راه‌اندازی استودیو مجازی «لحظه‌های زندگی»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، یاسر مقسم گفت: با توجه به شرایط استان با شیوع کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برنامه مرکز بزرگ اسلامی با رویکرد از طریق رسانه‌های مجازی انجام شود.
وی تصریح کرد: در نخستین اقدام مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور استودیو مجازی «لحظه‌های وصال» در ماه مبارک رمضان راه‌اندازی شد که مورد استقبال بسیای از شهروندان قرار گرفت.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور ادامه داد: با حضور علما، روحانیون و شخصیت‌های استانی تشیع و تسنن ضبط استودیو مجازی «لحظه های زندگی» با محتوای گفتمان و موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی از جمله ازدواج آسان، صداقت در زندگی از نگاه قرآن، تاثیر رسانه و فضای مجازی بر سبک زندگی اسلامی و ایرانی، فرهنگ یاری رساندن و شاخصه‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی آغاز شده که بعد از عید قربان در روزهای زوج از فضای مجازی بازنشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی این استودیو مجازی آشنایی و ترویج نوجوانان و جوانان با سبک زندگی اسلامی ایرانی است.
مقسم گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا و خطر ابتلای مردم به این ویروس و با توجه به هشدارهای ستاد مبارزه با کرونا در مورد روند صعودی آمار مبتلایان و فوت‌شدگان از همه مردم به ویژه مردم خوب اهل‌سنت تقاضا داریم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی حتی‌المقدور از هرگونه تجمع و دید و بازدید خودداری کنند.
نظر شما