پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۹۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
انستیتو ملی بازی‌سازی و دانشکده فنی دانشگاه تهران برای نخستین بار یک دوره مشترک آموزش تخصصی بازی‌سازی با موتور یونیتی را برگزار می کنند، دوره‌ای که بعد از پایان به شرکت کنندگان در آن گواهی‌ دانشکده فنی دانشگاه تهران و انستیتو ملی بازی‌سازی اعطا می‌شود.

خبر خوب برای علاقه مندان به بازی سازیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فارس به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این دوره بازی‌سازی مشترک آغازی برای همکاری‌های آموزشی بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای با این دانشگاه است و به زودی دوره‌های پیشرفته‌تر آموزشی با همکاری این دو نهاد برگزار می شود.

از آنجایی که هنوز در دوران شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستیم، این دوره فقط به صورت آنلاین برگزار می‌شود. حمید جلیلی‌نژاد از اساتید مجرب دپارتمان فنی انستیتو ملی بازی‌سازی که دارای مدرک بین‌المللی (Unity Certified Developer) از Unity Technologies است، نیز مدرس آن خواهد بود.

این دوره به مدت 32 ساعت و روزهای شنبه از ساعت 17 الی 20 برگزار می شود. شروع دوره از 25 مرداد تا 10 آبان است و برای ثبت نام و آشنایی بیشتر با این دوره باید اینجا کلیک کنید.

ضمن اینکه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کم و کیف برگزاری این دوره می‌توانید به آیدی @irgdi نیز مراجعه کنید و یا با شماره 88860923 تماس بگیرید.
نظر شما