جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۹۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کتاب «خشمگین می‌شویم! چه کنیم؟» برای کودکان، نوجوانان و همه کسانی که خشمگین می‌شوند اثر «الیزابت وردیک و مارجوری لیسووسکی» با ترجمه حسن نصیرنیا در نوبت چاپ هفتم روانه‌ بازار کتاب شد.
کتابی که نشان می‌دهد چگونه می‌شود خشم را مهار کرد
به گزارش پایگاه تحلیلی ـ خبری فرهنگ و هنر،کتاب «خشمگین می‌شویم! چه کنیم؟» برای کودکان، نوجوانان و همه کسانی که خشمگین می‌شوند اثر «الیزابت وردیک و مارجوری لیسووسکی» با ترجمه حسن نصیرنیا در نوبت چاپ هفتم روانه‌ بازار کتاب شد.

این کتاب شامل ۱۰ فصل با  عناوینی چون افراد هنگام خشم چه احساسی دارند؟ روش‌های آنی رها شدن از خشم، ۵ گام برای مهار خشم، روش‌های مهم خونسردی و  ... با ارائه راهکارهایی کار آمد به صورت گام به گام به کنترل خشم کودکان می‌پردازد.

 وردیک، مارجوری لیسووسکی، با کلامی ساده و اصولی توانسته است ارزشمندترین مسائل در مورد کنترل خشم و چگونگی برخورد با آن را نشان دهند. هر دو نویسنده سال‌هاست که با بچه‌ها سر و کار دارند و برای آنان کتاب می‌نویسند، هدف آنها از نوشتن این کتاب آن بوده است که رهنمودهایی کاربردی به بچه‌ها بدهند تا بتوانند احساسات خشمگینانه‌شان را به روشی سالم و سودمند مهار کنند. همچنین این کتاب  دارای رهنمودهای ویژه برای پدران ، مادران و معلمان است. این کتاب را بخوانید و از توصیه‌های آن استفاده کنید. شایان ذکر است این کتاب مورد تایید و معرفی شده در کتاب نامه رشد وزارت آموزش و پرورش است.

انتشارات قدیانی این کتاب را به صورت مصور در ۱۱۲ صفحه و با قیمت ۱۲۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.
نظر شما