شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۶
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای روز گذشته در سخنانی که به مناسبت عید سعید قربان ایراد کردند مقاومت و حمایت از تولید داخلی را راهکار اصلی مقابله با تحریم های آمریکا توصیف کردند و با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با همه کشورها به جز آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی مذاکره می کند، افزودند: علاج تحریم‌ها، عقب نشینی و مذاکره با دشمن نیست بلکه علاج واقعی آن، تکیه بر توانایی های ملی، وارد کردن  جوانان به میدان و احیای ظرفیت های فراوان کشور، و در یک کلام عمل به ارکان اقتصاد مقاومتی  یعنی درون زایی و برون گرایی است.

کاریکاتور/ علاج تحریم ها با تکیه برتوانمندی های داخلی
رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: ما امکانات و توانایی های داخلی و ظرفیت های بین المللی فراوان داریم که باید با مدیریت جهادی و تدبیر واقعی، به فعلیت در بیایند.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران دوستان مؤثری در دنیا دارد اما تکیه واقعی نظام اسلامی به خدا و مردم است، گفتند: تکیه بر امکانات و استقلال داخلی، هم دشمنان خارجی و هم بدخواهان داخلی دارد. آن کسی که برای منافع خودش حاضر است کالایی را که در داخل تولید می شود، از خارج وارد کند، در واقع خیانت می کند و با وجود تأکیدهای مکرری که شده است اما همچنان واردات کالاهایی که در داخل تولید می شوند، ادامه دارد.

مطالب مرتبط
نظر شما