پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۹۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه‌ها، با انتشار یک‌فراخوان پژوهشگران کشور را به مشارکت در طرح‌های پژوهشی سال ۱۳۹۹ این‌نهاد فرا خواند.
فراخوان طرح‌های پژوهشی امسال نهاد کتابخانه‌ها منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ و هنردومین فراخوان دوسالانه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به منظور حل مسائل پژوهشی کتابخانه‌های عمومی توسط دفتر پژوهش و آموزش این‌نهاد منتشر شد.

در این‌فراخوان از شخصیت‌های حقوقی (دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، انجمن‌های علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و ...) و حقیقی (پژوهشگران و دانشوران دانشگاهی و منفرد) در دامنه‌های موضوعی و رشته‌های تخصصی: علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم اجتماعی و رفتاری، حقوق و سیاست‌گذاری عمومی، علوم مالی و اقتصادی، مدیریت و کارآفرینی، مهندسی (عمران، شهرسازی، تأسیسات، صنایع، رایانه و فناوری اطلاعات)، مطالعات علم و فناوری (علوم محض، تاریخ و فلسفه و سیاست‌گذاری و ترویج علم وفناوری)، هنر و معماری دعوت شده است پیشنهاده‌های خود را در انطباق با درخواست‌نامه‌های (RFP) اعلام‌شده تا ۱۰ مهر تنظیم کرده، از طریق سامانه «مدیریت طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور» ارسال کنند.

بنابر این‌اطلاعیه، انتشار ۱۲ درخواست‌نامه این‌فراخوان در دو مرحله (۱۱ مرداد: هشت درخواست‌نامه؛ ۲۰ مرداد: چهار درخواست‌نامه) صورت می‌گیرد.

همچنین از آنجا که زمان ثبت طرح‌های پژوهشی در سامانه ملّی سمات و دریافت شناسه رهگیری و انعقاد قرارداد، محدود و تعریف‌شده است، مهلت ارسال پیشنهاده تمدید نخواهد شد و پنجم آبان، زمان اعلام نتایج داوری پیشنهاده‌ها خواهد بود.

کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مجریان طرح‌های پژوهشی جاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نمی‌توانند در این‌فراخوان شرکت کنند و مشارکت و تداوم همکاری ایشان از طریق (شبکه متخصصان کتابخانۀ عمومی) و فراخوان‌های آتی امید می‌رود.

متن کامل فراخوان و فایل درخواست‌نامه‌ها از طریق سامانه «مدیریت طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» به نشانی http://rpm.iranpl.ir  قابل مشاهده و دسترسی است.

نظر شما