سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۹۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پی درگذشت خسرو سینایی کارگردان شاخص سینمای ایران پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پی درگذشت خسرو سینایی کارگردان شاخص سینمای ایران پیام تسلیتی صادر کرد که در ادامه می‌آید. 

«إِنَّا لِلّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
امروز هنرمندی مردم مدار و انسانی نیکوکار از میان ما رفت و به دیار حق پیوست.
حضور او به عنوان مدرس و تعلیم و تربیت جوانان به ویژه جوانان شهرستانی از نقاط عطف زندگی این هنرمند فقید بود. وی تمام عمر حرفه‌ای خود را صرف آموزش جوانان مستعد کشور کرد.
اینجانب فقدان این هنرمند شریف و پیشکسوت عرصه سینما را به جامعه هنری و دوستداران پرشمار ایشان تسلیت گفته و برای آن فقید سعید از درگاه خداوند رحمان رحمت و بخشایش و برای بازماندگان گرامی صبر و سلامت مسئلت دارم.
یادش گرامی و روحش شاد.»

[عکس خبر از برنامه «مثل یک قصه» که در شهریور ۱۳۹۷ ویژه مرور ۵۰ سال فعالیت سینمایی خسرو سینایی در باغ‌موزه هنر ایرانی برگزار شد، انتخاب شده است.]

از سوی دیگر محمد حمزه‌ زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری انقلاب اسلامی نیز در پیام جداگانه ای ، این ضایعه را به اهالی فرهنگ و هنر تسلیت گفت. 

در متن این پیام آمده است:

«سینمای ایران هنرمندی نجیب و فیلم‌سازی بزرگ را از دست داد. کارگردانی که همواره کوشید در آثار ارزشمندش سینما را در خدمت اعتلای انسانی و اخلاقی به‌کار گیرد و زیبایی‌های درون انسان را به تصویر بکشد. داغ فقدان این هنرمند عزیز را به خانواده محترم ایشان و به جامعه فرهنگی و هنری ایران تسلیت می‌گویم.»


نظر شما