شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۰۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
در فضای مجازی فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود
همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت برای آشنایی شهروندان با فلسفه غدیر و همچنین اهمیت ولایتمداری از منظر اسلام، ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری توسط فرهنگ‌سرای خانواده در فضای مجازی منتشر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برای بهره‌مندی شهروندان از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت آنها در خانه، همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در قالب کلیپ، فتوکلیپ و نماهنگ در فضای مجازی فرهنگ‌سرای خانواده منتشر می‌شود.

شیوا مقدم رییس فرهنگ‌سرای خانواده با بیان این مطلب افزود: خوانش کتاب مصور «دست در دست عشق» برای گروه سنی جوان و نوجوان با هدف الگوبرداری از اخلاق و صفات پسندیده بزرگان دین در زندگی و همچنین تأثیرپذیری از موعظه‌ها و داستان‌های قرآنی از جمله برنامه‌هایی است که در قالب فتوکلیپ آماده شده است. 

وی ادامه داد: برنامه «خطبه غدیر» نیز شامل فرازهایی از خطبه غدیر شامل اصول اعتقادی، اخلاقی و فقه با اشاره‌ای به ۲۳ سال نبوت پیامبر اسلام(ص) از دیگر برنامه‌های فرهنگ‌سرای خانواده در دهه ولایت است. همچنین شب شعر «همای رحمت» با همکاری کانون ادبی عرفانی شفق در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد در فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود. 

رییس فرهنگ‌سرای خانواده در پایان گفت: برنامه «به رنگ عید» با موضوع پرداختن به آداب عید غدیر و ماندگار کردن فرهنگ غدیر در خانواده‌ها و همچنین ویدئوکلیپ «آغاز امامت» در فضای مجازی منتشر می‌شود. جشن عید غدیر نیز با همکاری کانون مذهبی بر ستیغ چکاد برای افزایش شادابی و نشاط شهروندان برگزار می‌شود. 

برای بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگ‌سرای خانواده در فضای مجازی می‌توانید به صفحه اینستاگرام این فرهنگ‌سرا به نشانی FARHANGSARA_KHANEVADE مراجعه کنید. 
نظر شما