شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۲۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
فرهنگ‌سرای اندیشه در قسمت جدید «سایه‌روشن» سراغ موضوع مهم غدیر رفته و فرهنگ سیاسی مسلمانان صدر اسلام را نقد و بررسی می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای اندیشه در قسمت جدید «سایه‌روشن» سراغ موضوع مهم غدیر رفته و فرهنگ سیاسی مسلمانان صدر اسلام را با حضور محمدحسین رجبی دوانی نقد و بررسی می‌کند.

بخش اول از این برنامه با نقد و بررسی عرفان‌های نوظهور از صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرا پخش شد و حالا در دومین برنامه که به مناسبت عید غدیر خم تولید می‌شود، فرهنگ سیاسی مسلمانان صدر اسلام در نادیده گرفتن غدیر و برپایی توطئه سقیفه بررسی می‌شود.

مهمان ویژه این قسمت از ویژه‌برنامه «سایه‌روشن»، محمدحسین رجبی دوانی از استادان شناخته‌شده حوزه و دانشگاه و دارای تالیفاتی متعدد در حوزه تاریخ صدر اسلام است. سید امیر حسینی نیز به عنوان مجری برنامه سوالاتی در خصوص شبهات وارده به واقعه غدیر مطرح خواهد کرد. 

این برنامه روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه ساعت ۱۰ در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود که به دلیل رعایت مسائل بهداشتی به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرا پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای اندیشه به نشانی farhangsara.andishe در این برنامه شرکت کنند و سؤالات خود را به صورت زنده مطرح کنند.
نظر شما