پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۲۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
مهدی علی بخشی در حکمی از سوی دبیر ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت به عنوان مدیر روابط عمومی این جشنواره منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، مهدی علی بخشی در حکمی از سوی دبیر ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت به عنوان مدیر روابط عمومی این جشنواره منصوب شد.

در این حکم آمده است:
جناب آقای مهدی علی بخشی

با عنایت به تجارب ارزشمند و درایت جنابعالی در حوزه رسانه و هنر، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت منصوب می‌شوید.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ و هنر،فراهم سازی شرایط تعامل نزدیک با اهالی رسانه در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره، رعایت استاندارد‌های تاکید شده برای حضور رسانه‌های موثر و پیگیری امور مرتبط با حوزه اطلاع رسانی مورد انتظار خواهد بود.

توفیق روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف عالی هنر ارزشی و انقلابی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مهدی علی بخشی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران و دانش آموخته ادبیات نمایشی و همچنین کارشناس روابط عمومی رسانه است، او از ابتدای دهه ۸۰ در فضا‌های فرهنگی و هنری و همچنین سینما و تلویزیون مشغول به فعالیت بوده است.

وی علاوه بر حضور در شورای سیاستگذاری جشنواره هنر مقاومت در حال حاضر در سمت مدیریت روابط عمومی انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس روایت فتح نیز مشغول به فعالیت است.

گفتنی است ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت، بهمن ماه سال جاری در ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و به همت گروه هنر‌های تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری مسعود نجابتی در تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما