جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۸۲۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط «ولایت عشق» آثار مرضیه و معصومه حیدرپور به مناسبت عید غدیر خم در گالری مجازی رسانگار فرهنگ‌سرای رسانه به نمایش در می‌آید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «ولایت عشق» دومین نمایشگاه گالری مجازی رسانگار فرهنگ‌سرای رسانه با نمایش آثار خوشنویسی و نقاشی‌خط مرضیه و معصومه حیدرپور به مناسبت عید سعید غدیر خم از ۱۸ تا ۲۸ مرداد ماه در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای رسانه برپا شده است. 

مرضیه حیدرپور عضو موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با بیش از ۱۸ سال سابقه در هنر تذهیب و برگزاری بیش از ۲۰ نمایشگاه فردی و گروهی و معصومه حیدرپور با سابقه تدریس در خانه خوشنویسی، بیش از ۱۸ سال سابقه در هنر تذهیب و برگزاری بیش از ۲۰ نمایشگاه فردی و گروهی، منتخبی از آثار خوشنویسی و نقاشی‌خط خود را به نمایش گذاشته‌اند.

برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانید به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی @farhangsararesaneh مراجعه کنید.

گالری مجازی رسانگار با هدف حمایت از هنرمندان فراخوانی را ویژه هنرمندان حوزه تجسمی منتشر کرده است. برای نمایش آثار خود در این گالری مجازی رزومه و نمونه آثار خود را به نشانی resanegarartgallery@gmail.com ایمیل کنید یا از طریق نرم‌افزار واتس‌اپ به شماره تلفن ۰۹۲۲۳۶۷۶۸۰۱ ارسال کنید. 
نظر شما