شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۳۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
فرهنگ‌سرای دانش مجموعه کلیپ‌های «صنعتگران هنرمند» را با معرفی هنرمندانی که در بخش‌های صنعتی مشغول به کار هستند، تولید و منتشر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای دانش مجموعه کلیپ‌های «صنعتگران هنرمند» را با معرفی هنرمندانی که در بخش‌های صنعتی مشغول به کار هستند، تولید و منتشر می‌کند. این نوبت از این برنامه به معرفی محمدعلی خلجی کارشناس ارشد تصویرگری و کاریکاتوریست اختصاص دارد. 

خلجی متولد ۱۳۵۵ همدان، مدرس دانشگاه، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد ارتباط تصویری دانشگاه هنر تهران و داور چندین جشنواره داخلی و بین‌المللی در زمینه هنرهای تجسمی است. او تا کنون ۱۲۰ جایزه هنری بین‌المللی و ۸۵ جایزه داخلی دریافت کرده است. 

برنامه «صنعتگران هنرمند» به معرفی هنرمندانی اختصاص دارد که یا  در کارخانجات صنعتی شاغل هستند و یا به صورت آزاد در بخش صنعت کار می‌کنند. در برنامه‌های بعدی نیز سایر هنرمندان معرفی شده و آثارشان به نمایش در می‌آید. 

علاقه‌مندان می‌توانند کلیپ «صنعتگران هنرمند» را در ادامه مشاهده کنند و برای استفاده از برنامه‌های مجازی فرهنگ‌سرای دانش به صفحه اینستاگرام این فرهنگ‌سرا به نشانی farhangsaradanesh مراجعه کنند. 

نظر شما