پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۴۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
آیین بزرگداشت سالروز پیروزی محور مقامت بر رژیم صهیونیستی در جنگ سی و سه روزه، با استفاده از قابلیت پخش زنده اینستاگرام، از طریق صفحه رسمی فرهنگ‌سرای ملل farhangsaramelal1 به صورت زنده برگزار می‌شود.
بزرگداشت روز مقاومت اسلامی، در فرهنگ‌سرای ملل برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ایمان کرد مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رییس فرهنگ‌سرای ملل گفت: مقاومت شاه کلید وحدت و رمز پیروزی تمام ملت‌های آزادی‌خواهی است که برای احقاق حق خود و رسیدن به آزادی مبارزه می‌کنند. ۲۳ مرداد روزی است که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حزب‌الله به جهان عرب و اسلام عزت دوباره بخشید. روزی که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخت و بذر مقاومت ثمره داد. اهمیت این روز نه در یک تاریخ و رویداد نظامی، بلکه در تحقق راهبردی است که حضرت امام پایه گذاری کردند و به رهبری مقام معظم رهبری تداوم یافت و آن مقاومت و تنها گزینه حل مسئله فلسطین و فراتر از آن، راه حل اسلام حقیقی در تقابل با استکبار است. 

رییس فرهنگ‌سرای ملل افزود: این روزها که کام مردم لبنان و منطقه از حادثه انفجار بیروت تلخ و دلها شکسته است، یادآوری شیرینی پیروزی در جنگ ۲۲ روزه بر ارتش غاصبگران امیدآفرین و مایه صبر و توکل است. 

کرد در ادامه گفت: سازمان فرهنگی هنری شهردای تهران در تداوم برنامه‌های فرهنگی با رویکرد بین‌المللی، همزمان با روز مقاومت اسلامی، پنجشنبه ۲۳ مرداد از ساعت ۱۰ ویژه برنامه‌هایی را با حضور دو نفر از کارشناسان خبره مسائل منطقه برگزار خواهد کرد. 

این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در فضای باز بوستان فرهنگ‌سرای ملل برگزار و با استفاده از قابلیت پخش زنده(Live) اینستاگرام، از طریق صفحه رسمی فرهنگ‌سرای ملل farhangsaramelal1 به صورت زنده پخش می‌شود.
نظر شما