پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۵۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
چهار کتاب از مجموعه‌ «داستان‌های زندگی» راهی بازار کتاب شده است.
 به گزارش پایگاه  خبری ـ تحلیلی فرهنگ و هنر، کتاب‌های «آلبرت اینشتین» نوشته ویل مارا با ترجمه شهاب‌الدین عباسی، «فلورانس نایتینگل» نوشته کیتسون جازینکا با ترجمه سحر حدیقه، «کاترین جانسون» نوشته ابونی جیو ویلکینز با ترجمه آزاده اتحاد و «مارتین لوتر کینگ» نوشته لوری کاکهون با ترجمه نازنین نیکوسرشت، هر یک در  ۱۲۸ صفحه و با قیمت ۲۰ هزار تومان در نشر خزه منتشر شده‌اند.

در معرفی ناشر از این مجموعه آمده است: «داستان‌های زندگی» مجموعه‌ای مبتکرانه از زندگی‌نامه‌ مشاهیر جهان است، شخصیت‌هایی که به علم و فرهنگ و دستاوردهای انسانی بشر کمک‌های شایان ‌توجهی کرده‌اند. کتاب‌های این مجموعه از واقعیت‌های معمول فراتر می‌روند و زندگیِ واقعی و هیجان‌انگیز جالب‌توجه‌ترین چهره‌های تاریخ را به شکلی نو بیان می‌کنند.  این کتاب‌ها پر از طرح و تصویر و نقشه و نمودار و واژه‌نامه و نقل‌قول‌های الهام‌بخش و اطلاعات مفید هستند. در هر کتاب هم عکس‌ها و تصاویری آمده که بعضی از آن‌ها برای اولین‌بار به صورت عمومی منتشر می‌شوند.

کتاب‌های «آلبرت اینشتین»، «فلورانس نایتینگل»، «کاترین جانسون» و «مارتین لوتر کینگ» همگی با تصویرگری‌های شارلوت ایجر همراه هستند و همانند نسخه‌های اصلی‌شان، در قطع و یونیفرم واحدی در ایران منتشر شده‌اند.

منبع: ایسنا
نظر شما