چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۵۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
به مناسبت سی‌امین سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به میهن و با هدف گرامی‌داشت مجاهدت‌های آزادگان هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ‌سرای خانواده فتوکلیپ «آلبوم خاطرات» را در فضای مجازی منتشر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت سی‌امین سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به میهن و با هدف گرامی‌داشت مجاهدت‌های آزادگان هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ‌سرای خانواده فتوکلیپ «آلبوم خاطرات» را در فضای مجازی منتشر می‌کند. در این کلیپ تصاویری زیبا و خاطره‌انگیز از لحظه ورود آزادگان سرافراز به کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین در فتوکلیپ «روایت پرستوها» خاطرات حلیمه آزموده، فاطمه ناهیدی، شمسی بهرامی و معصومه آباد از بانوان اسیر در بند رژیم بعث منتشر می‌شود. کتاب «همه سیزده سالگی‌ام» نوشته گلستان جعفریان شامل خاطرات مهدی طحانیان آزاده نوجوان نیز در فضای مجازی معرفی می‌شود.

نویسنده درباره این کتاب می‌گوید: «همه سیزده سالگی‌ام» کتابی است که زندگی نوجوان ۱۳ ساله‌ای را روایت می‌کند که به جبهه می‌رود و بعد از چند ماه حضور در جبهه به اسارت عراق در می‌آید و بعد از هفت سال اسارت و در ۲۱ سالگی از زندان‌های عراق آزاد می‌شود.

شهروندان برای بهره‌مندی از این برنامه‌ها می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی Farhangsara_khanevade @ مراجعه کنند.
نظر شما