چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۶۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
فرهنگ‌سرای امام(ره) در آستانه فرا رسیدن ایام محرم و صفر، برنامه‌هایی با عنوان کلی «جلوه سوگ» در فضای مجازی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای امام(ره) در آستانه فرا رسیدن ایام محرم و صفر، ۱۰ برنامه در قالب‌های متنوع با عنوان کلی «جلوه سوگ» در فضای مجازی برگزار می‌کند. 

برنامه «رصد» دو محصول مجازی در قالب موشن‌گرافیک است که با محوریت بیانات امام(ره) و مقام معظم رهبری درباره محرم تولید می‌شود. در برنامه «سرمشق» نیز پویش «راه سردار سلیمانی ادامه دارد» در فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود و برنامه «فراز» نیز به بازخوانی وصیت‌نامه شهدای مدافع حرم اختصاص دارد. 

همچنین در برنامه‌ای با عنوان «ره‌توشه» پیرغلامان و هیئات مذهبی شمیران به مخاطبان معرفی می‌شوند و در «سینما نظر» با استفاده از ویدئو و گفتار متن ۴۰ فیلم عاشورایی برای مخاطبان معرفی می‌شود. برنامه «رخداد» در قالب تصویرنگاشت به گاه‌شمار محرم و صفر حضرت امام خمینی(ره) می‌پردازد و در پادکست «کربلا این‌گونه بود» روایاتی از واقعه کربلا خوانش می‌شود. 

برنامه «کتاب ۶۱» در حوزه کتابخوانی با پیشنهاد ۱۶۱ کتاب عاشورایی منتشر می‌شود و برنامه «بیداری معنوی» به بیان نکاتی از قیام امام حسین(ع) به روایت حجت‌الاسلام ابطحی اختصاص دارد. همچنین «این hussein کیست» برنامه‌ای با موضوع «امام حسین(ع)، امام بدون مرز» است که در آن اباعبدالله‌الحسین(ع) از نگاه ارادتمندان مکتب حسینی که عمدتاً شخصیت‌های جهانی  هستند، معرفی می‌شود.
نظر شما