جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۷۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
با همکاری فرهنگسرای رسانه و خبرگزاری تسنیم رونمایی می‌شود
فرهنگ‌سرای رسانه با مشارکت خبرگزاری تسنیم، مستند جدیدی با موضوع جنگ ۳۳ روزه در لبنان تولید کرده است. در این مستند ۳ خبرنگار حاضر در این واقعه از ناگفته‌های خود سخن می‌گویند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با چهاردهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم لبنان، فرهنگ‌سرای رسانه با مشارکت خبرگزاری تسنیم مستندی را با عنوان «۱۴ سال، ۳۳ روز» تولید کرده و در آن ناگفته‌ها و ناشنیده‌های زیادی را از زبان سه خبرنگار و مستندساز ایرانی که در این جنگ حضور داشتند، بیان کرده است.

در این فیلم مستند، رضا برجی، مستندساز حوزه مقاومت، مجید کلهر عکاس و مستندساز و ابراهیم شکوری خبرنگار صداوسیما که هر سه از همان روزهای اول جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشتند صحبت کرده و خاطرات ناگفته خود از وحشی‌گری رژیم صهونیستی و مظلومیت مردم لبنان را بیان کردند.
رونمایی از مستندی از جنگ «۳۳ روزه لبنان» با روایت سه خبرنگار ایرانی در خبرگزاری تسنیم

این فیلم مستند در باغ موزه دفاع مقدس و تالاری که برای جنگ ۳۳ روزه طراحی شده و به زودی افتتاح خواهد شد تصویربرداری شده و به مناسبت پیروزی حزب‌‌الله لبنان از شبکه‌های یک سیما، افق و مستند پخش می‌شود.

آیین رونمایی از مستند «۱۴ سال، ۳۳ روز» روز شنبه اول شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین میثم‌ امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری، مجید قلی زاده مدیر عامل خبرگزاری تسنیم و با تقدیر از عوامل مستند در باشگاه خبرنگاران پویا خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
نظر شما