پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۷۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
همزمان با دهه اول محرم سوگواره ۱۰ شب اشک در جوار مزار شهدای گمنام در منطقه ۱۸ برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سوگواره ۱۰ شب اشک در جوار مزار شهدای گمنام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در قالب سخنرانی و مداحی ویژه دهه محرم به مدت ۱۰ روز در جوار مزار دو شهید گمنام دفاع مقدس با سخنرانی حجت‌الاسلام هادی اکبری و سوگ سرایی مداحان اهل بیت(ع)، احمد حسنی، امیرحسین تکلو و مهدی سلطانی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه ۱۰ شب اشک از ۳۰مرداد تا ۶ شهریور ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و تا پاسی از شامگاه ادامه می‌یابد و هفتم و هشتم شهریور همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی نیز از نماز ظهر و عصر آغاز می‌شود.

این ویژه‌برنامه با همکاری نهادهای فرهنگی و مذهبی منطقه ۱۸، فرهنگ‌سرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری و شهرداری منطقه ۱۸،حوزه مقاومت بسیج ۲۵۵ مطلع الفجر، پایگاه مقاومت بسیج شهید زمانی مسجد الغدیر متحدان، شورایاری محله صاحب الزمان، سرای محله صاحب الزمان و هیئت‌های انصار المهدی، حضرت علی اصغر، امامین عسکریین، فاطمیون، مکتب الرضا، محبان الحسین و عزاداران حسینی برگزار می‌شود.

مزار شهدای گمنام واقع در یافت آباد، میدان الغدیر، پارک شهدای یافت آباد در ایام دهه محرم در سوگواره ۱۰ شب اشک، میزبان شهروندان سوگوار است و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 660207064 و 660207065 تماس بگیرند.

نظر شما