پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۰۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
همزمان با ایام سوگواری در ماه محرم ویژه‌برنامه «مهربان چون حسین(ع)» از ۵ تا ۳۱ شهریور در خانه‌های فرهنگ و کودک مشارکتی تهران اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامه «مهربان چون حسین(ع)» با هدف تولید محتوا و خلق آثار هنری با تأکید بر فرهنگ عاشورایی و بهره مندی از ظرفیت‌های آموزشی خانه‌های فرهنگ و کودک مشارکتی برگزار می‌شود.

در قالب این ویژه‌برنامه هر خانه فرهنگ حداقل در ۳ دوره آموزشی به تولید اثر یا ارائه و به روز رسانی آثار تولید شده فراگیران و مربیان خود با موضوع «مهربانی امام حسین(ع)» می‌پردازد.  

مخاطبان خانه‌های فرهنگ مشارکتی در قالب‌های مختلف می‌توانند اقدام به تولید آثار مرتبط کنند.

در خانه‌های کودک مشارکتی نوآموزان با محوریت مربیان خود آثاری با موضوع مهربانی امام حسین(ع) در قالب تصویرسازی و نقاشی (با تکنیک آزاد)، خلق می‌کنند و این آثار در فضاسازی محیطی خانه کودک در ایام ماه محرم مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. این آثار به صورت نقاشی‌های تک فریم، نقاشی‌های دنباله دار یا طولانی خلق می‌شوند.

ویژه‌برنامه «مهربان چون حسین(ع)» با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و ائمه هدی (ع)، ترویج فرهنگ و ارزش‌های ایثار، جهاد و شهادت و گسترش فرهنگ حلم، صبر، آرامش، مهربانی در روابط فردی، جمعی و خانواده برگزار می‌شود. 

 
نظر شما