جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۱۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
آیین بزرگداشت و تکریم خانواده‌های معظم شهدای مدافعین حرم و مدافعین سلامت منطقه ۱۶ همزمان با شب عاشورای حسینی در فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین بزرگداشت و تکریم خانواده‌های معظم شهدای مدافعین حرم و مدافعین سلامت و خانواده‌های دارای چند شهید منطقه ۱۶، با عنوان «مهر آیین» ، شنبه ۸ شهریور مصادف با شب عاشورای حسینی، ساعت ۲۱ با حضور خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران و مسئولین این منطقه در فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود.

در این مراسم که با هدف ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر دفاع مقدس و سلامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق ضوابط آیین‌نامه برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم، برگزار می‌شود از خانواده‌های معظم شهیدان مدافع حرم امیر لطفی، محرم ترک، یدالله قاسم زاده و اصغر پاشاپور و شهیدان مدافع سلامت منوچهر حاجی آقایی شهرستانی و غلامرضا فخری تجلیل خواهد شد.

همچنین از خانواده‌های معزز دارای چند شهید منطقه، شهیدان علیرضا، رسول و داود خالقی پور، شهیدان اسکندر و جمشید احدی، شهیدان رضا و علی اکبر قاسمی نویسی و شهید شامقلی شندی تجلیل به عمل می‌آید.

علاقه‌مندان برای حضور در مراسم و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 55312304 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
نظر شما