جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۹۴۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
مجموعه ۲۷ جلدی داستان‌های سواد مالی ویژه دانش آموزان دوم دبستان، دوشنبه ۱۷ شهریور رونمایی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ۲۷ جلد کتاب داستان‌های آموزش سواد مالی ویژه دوم دبستان دوشنبه، هفدهم شهریورماه، ساعت ۸:۳۰ با حضور عفت شریعتی شاعر، نویسنده و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امیدعلی مسعودی دانشیار و مدیر گروه ارتباطات دانشگاه سوره، محمد مراد شیخی رییس مرکز آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در تهران، محمدصادق افراسیابی معاون امور محتوایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیل رودی مدیر آکادمی هوش مالی، رونمایی خواهد شد و ویدیو این مراسم از کانال آپارات فرهنگ‌سرای سرو و صفحه اینستاگرام آکادمی هوش مالی منتشر می‌شود. 

سواد مالی، مجموعه‌ای از دانش‌ها، مهارت‌ها، گرایش‌ها و رفتارهای مالی است که ارتقای آن، تدبیر مالی و در نتیجه رشد اقتصادی فرد و جامعه را در پی خواهد داشت.

در مجموعه ۲۷ جلدی داستان‌های سواد مالی که توسط انتشارات قدیانی منتشر شده است، مهارت‌های خرج و پس انداز، اعتبار و بدهی، کاریابی و درآمد، سرمایه گذاری، ریسک و بیمه و تصمیم گیری مالی با زبان داستان به کودکان مقطع دوم دبستان آموزش داده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند ویدیوی مراسم رونمایی از مجموعه ۲۷ جلدی داستان‌های سواد مالی با اجرای زهرا رضاییان، دکترای فلسفه و مدرس دانشگاه را از طریق صفحه اینستاگرام آکادمی هوش مالی به نشانی https://www.instagram.com/fintelligence.ir و صفحه آپارات فرهنگ‌سرای سرو به نشانی https://www.aparat.com/farhangsarasarv مشاهده کنند.

پیش از این مجموعه ۱۷ جلدی داستان‌های سواد مالی به همت آکادمی هوش مالی در سال ۱۳۹۷ در باغ کتاب تهران رونمایی و روانه بازار شد.

مطالب مرتبط
نظر شما