شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۴۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور، فرهنگ‌سرای امام(ره) با ۶ برنامه در فضای مجازی به این رویداد تاریخی می‌پردازد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور، فرهنگ‌سرای امام(ره) با ۶ برنامه در فضای مجازی به این رویداد تاریخی می‌پردازد. نخستین برنامه این مرکز تولید یک موشن گرافیک به عنوان «خون‌های ماندگار» است که با پدیدارشناسی این واقعه، گزارش مختصری از این روز خونین با متن و تصاویر ارائه می‌دهد. این محصول با مشارکت مرکز ترویج نام، یاد و اندیشه امام خمینی(ره) در شهرداری تهران تولید شده است.

فرهنگ‌سرای امام(ره) همچنین در دو محصول ویدئو گرافیک، به بازخوانی پیام امام راحل در مورد ۱۷ شهریور با قرائت سید احمد خمینی می‌پردازد و در ادامه سخنرانی شهید هاشمی نژاد درباره این حادثه خونین در محصولی دیگر بازخوانی می‌شود.

همچنین در فتوکلیپی با عنوان «میدان شهدا»، عکس‌های کمتر دیده شده این واقعه از مرکز اسناد انقلاب اسلامی همراه با سرودی با همین عنوان مرور می‌شود.

برنامه «کتاب هفدهم» به معرفی بسته کتاب‌هایی با موضوع واقعه ۱۷ شهریور به صورت پادکست می‌پردازد. «انعکاس» نیز یکی از برنامه‌های شاخص و مستمر فرهنگ‌سرای امام(ره) است که در دهمین گفت‌وگوی خود، میزبان حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی است و به بررسی این رخداد می‌پردازد.

برچسب ها: فرهنگ سرای امام
نظر شما