پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۴۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
به مناسبت ایام ماه محرم، فرهنگ‌سرای خاتم(ص) ۳۲ ویدئوکلیپ و پادکست تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت ایام ماه محرم، فرهنگ‌سرای خاتم(ص) ۳۲ ویدئوکلیپ و پادکست تولید و در فضای مجازی منتشر کرد. مجموعه پادکست‌های «هم‌نوا با نینوا» شامل ۱۰ خوانش به مناسب ۱۰ روز محرم، مجموعه «روضه ولایت» شامل ۷ روضه مقام معظم رهبری و مجموعه «جلوه سوگ» شامل ۱۵ کلیپ از روایات مربوط به حوادث واقعه کربلا از تولیدات کتابخانه شهدای محله بهداشت منطقه ۱۸، محصولاتی است که در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای خاتم (ص) به نشانی farhangsara_khatam منتشر شده و همچنین به صورت یک مجموعه در سایت آپارات به نشانی https://www.aparat.com/f.khatam در دسترس علاقه‌مندان است.

پادکست‌های «هم‌نوا با نینوا» با صدای حسین گل‌محمدی و مجتبی سرمدی در قالب دکلمه متن‌ها و اشعار عاشورایی همراه با نواهای ویژه ماه محرم با ۱۰ عنوان شامل مسلم بن عقیل، کربلا، رقیه(س)، ابناء الزینب(س)، عبدالله بن الحسن(ع)، قاسم بن الحسن(ع)، علی اصغر(ع)، علی اکبر(ع)، ابوالفضل العباس(ع) و اباعبدلله(ع) منتشر شده است.

همچنین «روضه ولایت» گلچینی از روضه‌های مقام معظم رهبری از جمله روضه حضرت علی اکبر(ع)، روضه ترکی، شهادت حضرت عباس(ع)، روضه قیام عاشورا و روضه حضرت زینب(س) است و مجموعه «جلوه سوگ» نیز شامل بیان مهم‌ترین حوادث قبل، حین و بعد از واقعه کربلاست که زهرا شاهرخی روایتگر آن است. 
نظر شما