شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۹۷۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
داوری مرحله مقدماتی و بازبینی آثار ۶۰۰ دانش‌آموز ثبت نام کننده در چهاردهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، چهاردهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» همانند سال‌های گذشته به همت فرهنگ‌سرای اندیشه و با همکاری شبکه قرآن، سازمان دانش‌آموزی، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و کانون مداحان با هدف شناسایی، حمایت و پرورش استعدادهای بالقوه مداحان نوجوان، تشویق و ترغیب نوجوانان خادم اهل بیت(ع) و پرورش مداحان طراز انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

این آیین با توجه به شیوع ویروس کرونا با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار شد و بر این اساس ۶۰۰ نفر از علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه، ویدئوهای ۳ تا ۵ دقیقه‌ای از خود تهیه و از طریق درگاه اینترنتی www.qurantv.ir یا www.nogolanhosseini.ir  بارگذاری و ارسال کردند.

استان‌های قزوین، اصفهان، کرمان، فارس، البرز و آذربایجان‌های شرقی و غربی دارای بیشترین ثبت نام کنندگان در چهاردهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» هستند.

با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار، داوری مرحله مقدماتی و بازبینی آثار با حضور داورانی مانند رحمان نوزانی، محمود تاری، سعید نسیمی، حسین درویش و محمد امانی مهر برگزار می‌شود.

همچنین راستی آزمایی شرکت‌کنندگان در چهاردهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» در تاریخ ۲۹ تا ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد و آزمون نهایی و ضبط برنامه نهایی نیز از سوم تا ۱۰ مهرماه انجام می‌شود.

آیین اختتامیه و اهدای جوایز چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی -مداحان دانش‌آموز شهر تهران- روز پنجشنبه ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
نظر شما