جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۹۷۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۷
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در محکومیت عادی سازی سریالی روابط حکام عرب با رژیم صهیونیستی پیامی منتشر کرد.
به گزارش ‌پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، متن پیام حجت الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در محکومیت عادی سازی سریالی روابط حکام عرب با رژیم صهیونیستی منتشر شد. 

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِيَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ 

بیت المقدس قلب اديان توحيدي و فلسطین سرزمینی اسلامی است و جهاد برای آزاد سازی آن از سلطه اشغالگران صهيونيست و کفار مصداق دفاع از تماميت اسلام وتکلیف همه جهان اسلام است. 

اقدام برخی حکام مرتجع عربی در برقراری رابطه با رژیم جعلي و جنايتكار اسرائیل اقدامی خلاف  ازادگي و انسانيت و موازین اسلامی و قرار گرفتن خود در صف  كفار و دشمنان اسلام است. 

رژیم رو به نابودي صهیونیستی این روزها شبیه غریقی می ماند که چنگ بر هر چیزی برای نجات خود می زند و برخي حاكمان موروثي و خائن عربی نیز با انتخاب های اشتباه خود چون حمایت از تروریسم تکفیری و بحران آفرینی در سوریه، عراق، یمن،  لیبی خود نیز در حال غرق شدن در باتلاق خود ساخته اند و بی شک دست در دست غریق نهادن برای نجات خود نتیجه ای جز مرگ هر دو در بر ندارد.

از این رو رژیم های مرتجع عربی باید بدانند دست تقدير الهي به واسطه خشم امت اسلامی آنها را هلاک خواهد کرد و آن روزی که پیروزی های مقاومت در سطح منطقه و جهان فراگیر شود و رژیم صهیونیستی به دست بندگان صالح خداوند هزیمت گردد بی شک خشم ملتهاي مظلوم ،خائنان به آرمان مقدس فلسطین و قدس شریف را نیز فرا خواهد گرفت و آن زمانی است که ندامت و توبه هیچ سودی برایشان نکند.

 صهیونیست ها و اربابشان آمریکا نیز بدانند که حساب امت از حاکمان خائن عربی جداست و امت اسلامی هرگز صهیونیست ها را نخواهد پذیرفت و آنها آرزوی رابطه با ملتها و بسط سلطه خود بر انها را باید به گور برند. این وعده بی تغییر خدا در قران است که صهیونیست ها را نجاتی نیست و هرکس خود را به آنها گره زند در سرنوشتشان سهیم خواهد بود.

فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولا ... فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا
نظر شما