به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فعالیتهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هنری در فضای مجازی و شبکههای پیام رسان اجتماعی، هنگامی که بحران کرونا فضای واقعی جامعه را بیمار و خلوت کرد گسترش و جریان سازی قابل توجهی داشت.
در این خصوص فرهنگسرای رویش اقدام به تولیدات مجازی در قالب برندهای موضوعی و مناسبتی کرده است.
تولید مجازی «قصههای هابیل» با هدف ترویج روحیه ایثار، شهادت، مرگ آگاهی و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس، تولید مجازی «دعوت» با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، تولید مجازی «هم سایه» با هدف بهبود اخلاق و فرهنگ شهروندی در موضوعات همسایه داری، مهمان نوازی، صله ارحام و زیست اجتماعی، تولید مجازی «چاشنی» با هدف ترویج روحیه شادابی و نشاط اجتماعی، امید به آینده، تولید مجازی «کتاب نوش» با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی ، توجه به هویت ملی،دینی ،انقلابی از جمله برندهای مجازی این مدیریت است.
شهروندان برای بهره بردن از این برنامهها و دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند به صفحه اینستاگرام farhangsara_rouiesh مراجعه کنند و با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۱ تماس بگیرند.