پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۸۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
فيلم سينمایی «ايستگاه اتمسفر» محصول موسسه تصوير شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از روز پنجشنبه ۲۷ شهریور در سامانه‌های فیلیمو و نماوا به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فيلم سينمايي «ايستگاه اتمسفر» اولین ساخته سینمایی مهدی جعفری است که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و از بیست و هفتم شهریور در سینمای آنلاین نمایش داده می‌شود.

«ايستگاه اتمسفر» با ایفای نقش متفاوت محسن كيايی نمایش خود را از پنجشنبه ۲۷ شهریور آغاز می‌کند و علاقه‌مندان به بازی وی می‌توانند این فیلم را به تماشا بنشینند.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: «اتمسفر هوای زمين را دارد و ما هوای همديگر را...»

نگارش این فیلمنامه را مهين عباس‌زاده و مهدی جعفری به طور مشترک برعهده داشته و مصطفی كيايی به عنوان مشاور كارگردان حضور دارد.

از ديگر بازيگران اين فيلم می‌توان به بابک بهشاد، بانيپال شومون، مهدي حسيني نيا، رها خداياري، ميثاق جمشيدي، ماريا تهرانچي، شيرين اميري، عليرضا معيدي، پاوان افسر، پريا وزيری اشاره كرد.


فيلم سينمایی «ايستگاه اتمسفر» به تهيه‌كنندگی عليرضا قاسم‌خان و محصول موسسه تصوير شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که نمایش آنلاین آن از روز پنجشنبه ۲۷ شهریور در سامانه های فیلیمو و نماوا آغاز می‌شود.

نظر شما